Hästhjälp

Det är många som behöver hjälp med sina ponnys och hästar. För de som räknas för hästar har jag hästhjälp som du hittar genom att hålla inne musen på "träningarna". Men på ponnyakuten hjälper jag ponnys. Inte hästar. Med lite problem. Till exempel: Lisa's ponny vill inte stå stilla eller Kalle's ponny vill inte gå in i transporten. Det fixar jag här! Då till exempel Lisa då, mailar mig på [email protected] vad det är för problem med hennes häst och sedan återkommer jag. Själv med hjälp av några vänner och Silla samt Combo (2 hästar jag har läs mer om dom på hästarna) får också vara med och visa din problemhäst.
Har du problem med din häst? Mejla direkt på [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stall Blomma

Ett lufthäst stuteri ~

RSS 2.0